Wishlist

Wishlist oktober

Er is er een jarig, hoera! Woonfijn werd op 2 oktober één jaar. Al een jaar deel ik met jullie wooninspiratie en woonwensen. En daarvan krijg ik nooit genoeg. Ik wil  jullie ook hartelijk bedanken dat jullie elke week weer mijn website bezoeken en lieve reacties achterlaten. Een jarige jet mag natuurlijk ook een verlanglijst opstellen. Deze maand was de wishlist erg makkelijk op te stellen. Dinsdag bezocht ik namelijk de Woonbeurs in Amsterdam. Hier heb ik goed mijn slag geslagen, maar natuurlijk waren er ook dingen die ik wel graag mee zou willen nemen maar helaas niet kon.

Woonbeurs 2014

Een mens kan nooit teveel washitape hebben

Woonbeurs 2014

Dit mooie klokje van Vitra was een absolute favoriet van zowel mij als mijn moeder. Even schrikken dus toen we op de terugweg de prijs van dit mooie dingetje opzochten. (€361)

muuto

Deze mooie lamp van Muuto moet ik gewoon hebben! Ik denk dat deze dan ook voor 2015 in mijn huis hangt.

Hay Schaar

Deze prachtige schaar van Hay zou perfect staan op mijn nieuwe bureau. Deze gaat denk ik ook mee als ik terug kom uit Stockholm over twee weken.

 

 

Bron foto

 

 

 

Plaats een reactie